Just be… cause!

Hallo allemaal! Ik was deze kaart bijna vergeten op m’n blog te zetten, deze had ik gemaakt voor bij het versturen van m’n candy naar Gea. Just be… cause! Vond hem wel grappig, met dit hangler stangler poppetje als bijtje er bij. De bloemen die ik hier bij heb gebruikt, heb ik zelf gehad in m’n candy van Marley. Ik vond ze er super bij. Zo, yihoe! Het is weer weekend, fijn zeg! Gisteravond heb ik maar liefst drie kaarten gemaakt, maar ze moeten nog bij de mensen aan komen, dus kan ze nog niet plaatsen, was wel super leuk om te maken! Vandaag lekker een fietstocht maken, de zon schijnt, dus helemaal super! Fijn weekend voor iedereen!!

Liefs, Wendy
===
Hi everyone! I almost forgot to put this card on my blog, I made this one to send with my candy to Gea. Just be… cause! I thought it was funny, with this hangler stangler dollie, dressed as a bee. The flowers I used on this card, I received myself in a candy from Marley. I liked them a lot with this card. So.. yihoe!! It’s weekend again, great! Yesterday evening I made three cards!! They still have to be send to the people they are for, so can’t place them yet, but it was fun to make them! Today we’re going for a trip on the bike, the sun is shining, so that will be super! A fabulous weekend for everyone!!
Love, Wendy
22 thoughts on “Just be… cause!

  1. wat een schitterend kaartje heb je gemaakt echt prachtig,je afdrukje heb je ook geweldig ingekleurd,trouwens je hebt de laatste tijd heel veel mooi dingen gemaakt heb ze wel allemaal beweonderd gehad alleen geen reactie achter gelaten. fijne zondaggroetjes sandra

  2. Leuke kaart! Maar ik heb een andere mooie Hi there! kaart bij de candy ontvangen;) Of is er nog een Bianca de gelukkige voor een candy?;)Ah leuk dus binnenkort weer drie kaarten te bewonderen op je blog… ben benieuwd!

Leave a Reply

