Birthday dogs!

Hi! Na de bruine kaart hier onder, had ik zin in een felle kleuren kaart! Rose en turquoise, lekker knal, toch?! Hi hi.. De stempels van deze hondjes vind ik super leuk en heb ik al een flink aantal keren in m’n handen gehad en heb ze nu zo gebruikt, ben er nog niet helemaal happy mee, maar vond het wel een grappige kaart geworden zo. Hopelijk is mijn vriendinnetje Vessie er ook blij mee! Ik heb lekker zitten stippelen en de bloemetjes uit de randpons heb ik hergebruikt als versiering. Hopelijk hebben jullie allemaal lekker van het weekend genoten! Vrijdag ga ik naar de KKD in Zwolle, met m’n vriendin Marit, ben wel benieuwd wie ik daar tegen kan komen! Fijne week!

Liefs, Wendy
===
Hi! After the brown card here beneath, I was feeling like making a bright card! Pink and turquoise, nice and bright, don’t you think?! Hi hi.. These stamps of the doggies I had in my hands for a couple of times and now that I used them like this, I’m not completely happy with it, though I totally love these stamps. Hopefully my friend Vessie will like the card! I did some lovely dots-making and the flower from the edge-punch I used again as decoration. Hopefully you all enjoyed this past weekend! Friday I will go to a card fair here in the Netherlands, in Zwolle. I’m curious who I can meet there from my blogfriends! Have a wonderful week!
Love, Wendy
31 thoughts on “Birthday dogs!

  1. Heel leuk issie geworden!! Die hondjes zjn inderdaad schattig en grappig. Haha, jij gebruikt ook al de bloemetjes die uit de randponsen vallen. Ik heb dat gedaan met mijn kerstkaarten, met sterretjes. Leuk dat je naar de KKD gaat, veel plezier alvast met Marit. Ik zou wel willen, maar vind het te ver weg.Groetjes, Marjan

  2. Hoi Wendy,Wat een superleuke kaart is dat geworden! Dat stippelrandje en de bloemenpons vind ik er echt geweldig bij passen, en moooooi papier!!!Ik heb ook ontzettend veel zin in vrijdag, kijk er enorm naar uit om met jou een gezellig crea-inspiratie-shopdagje te hebben.Vanavond denk ik geen Steps, ons stuiterbalneefje logeert nu bij ons, en ik ben nog aardig gebroken van het feestje van zaterdag (was superleuk…heerlijk weertje en gezellige meiden…en de sushi zonder wasabi erin gemaakt…heerlijk!). Hebben jullie een fijn weekend gehad?En ik kom zeker een keer meegenieten van je prijsje! Had je die copic kleurtjes nog niet? Het is inderdaad papier dat ik ook had gekocht in Doorn!Fijne dag, liefs,Marit

  3. Wat een grappig kaartje Wendy! En ook al van die vrolijke kleurtjes!! Inderdaad leuke stempeltjes van die hondjes! Daar verschijnt al een lach van op je gezicht! Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog! Ook een fijne week!Liefs, Yvonne

  4. Hoi Wendy,ik wil je alvast bedanken voor je lieve reactie op Dunja's candy !!Leuke kaart trouwens hierboven hahaha….Tja, ik kan maar niet stoppen met lachen (hoe zou dat komen ???Groetjes, je hoort nog wel van mij,Martinax

  5. Hi Wendy ~ Thanks for the super sweet comment you left on my blog…and for putting my candy on your side bar too. And of course you in the drawing to win!! :)I LOVE these colors together they are so stunning. Super cute stamps too. It's a fab card and I'm sure your friend will LOVE it!!Hugs,Wendy

  6. Hi Wendy!! Thank you so much for stopping by and leaving some love in my blog!! So nice you have been here in Costa Rica, I live in a small town about 1 hour from San José, but I work there, so I travel 1 hour every day!! Really love your work, your cards are always so inspiring and I have a lot to learn!!! Hugs, María

  7. Hoi Wendy,wat heb je weer leuke kaarten gemaakt, je bijenkaart vind ik echt geweldig en deze is zo grappig. Leuk gedaan. Ik heb nog zoveel bij te werken maar morgen is het mijn eerste dag vakantie dus ik heb goed vooruitzichten ;-)Vele groetjes,Linsx

  8. Oh, Wendy, this card is so cute and I'm so sad that it got lost in the mail…:((( What about your lost letter – you scanned it and can send it to me by e-mail, right?1

Leave a Reply

