Mailbox & squares

Fijn weekend allemaal!
Ik ben gek op kaartjes en brieven in m’n brievenbus (wij allemaal, toch?!) en daarom vond ik deze brievenbus stempel van Unity helemaal geweldig! Ik heb hem gecombineerd met de challenge van Bianca, om vierkantjes te gebruiken. Was nog best een uitdaging! Dit mooie oranje papier vond ik geweldig en paste prima bij het herfstweer gisteren… Vandaag wel weer een mooie dag, dus misschien later een zonnige kaart? Ha ha! Ben benieuwd wat jullie er van vinden en een hele fijne dag voor iedereen!
Liefs, Wendy
===
A wonderful weekend to everyone!
I’m crazy about cards and letters in my mailbox (aren’t we all, right?!) and that’s why I loved this mailbox stamp from Unity! I combined it with the challenge from Bianca, for using squares on your card. This was quite a challenge! This wonderful orange paper I like a lot and it totally fitted with the autumn-weather we had here yesterday… Today will be a wonderful day, so maybe a sunny card later? Ha ha! I’m curious what you think of this card and a fabulous day for everyone!
Love, Wendy
32 thoughts on “Mailbox & squares

  1. Hij is prachtig! Je hebt de challenge van Bianca goed ingevuld, mooi met deze voerkanties en dit papier! Dat mailboxje is schattig en het subtiel stempeltje maakt je kaart helemaal af. Mooi!!Jij ook een fijn weekend, heerlijk zo'n zonnige dag!Groetjes, Marjan

  2. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt Wendy!Die brievenbus is ook erg gaaf!Mail me je adres ff, dan zal ik eens kijken of er een kaartje in je brievenbus kan vallen binnenkort…hihihigroetjes van Caro

  3. Hoi Wendy!Wat leuk dat je hebt meegedaan aan de challenge! Het is ook een super leuk kaartje geworden! Heel mooie kleuren en super gecombineerd met de mailbox stempel. Heel erg leuk!!groetjes, Bianca

  4. Hey Wendy,ik ben blij dat ik weer blogbezoekjes kan brengen en bij jou had ik weer een heleboel te zien. Je kaartjes zijn echt prachtig, dit laatste heeft zo'n mooie herfstkleuren maar ook die andere zijn stuk voor stuk prachtwerkjes. Ik hoop weer meer en meer langs te kunnen komen maar de avonden zijn tegenwoordig zo kort. Vele groetjes,Lins x

Leave a Reply

