Boy buttons!

Goeiemiddag!
Ik had nog allemaal leuke knoopjes liggen in een bakje en had zin er lekker veel te gebruiken op een kaartje en dat is deze geworden! Grappig, toch?! Ik heb er maar een geboortekaartje van gemaakt, dat vond ik er wel bij passen zo. Was super leuk om te maken! Zaterdag waren mijn schoonouders bij ons en ik liet hen m’n laatst kaartjes zien en ze waren helemaal weg van deze, dus heb hem aan hen meegegeven om een keer op te sturen! Leuk!
Fijne maandag nog verder!
Liefs, Wendy
===
Good afternoon!
I had all these cute buttons lying on my desk and I felt like using a lot on one card and that became this card! Funny, don’t you think? I made it into a birth-card, the stamp say: ‘hurray, it’s a boy’. I thought it was a baby boy card like this. It was really fun to make! This Saturday my parents-in-law came to visit us and I showed them my last-made cards and they totally loved this one, so I gave it to them to send one day! Fun!
Happy Monday to you!
Love, Wendy
31 thoughts on “Boy buttons!

  1. Hoi Wendy,Een knopenkaart, leuk zeg! En ook super dat je hem hebt weggegeven, kan me voorstellen dat je schoonouders er blij mee waren. Spannend bij wie hij uiteindelijk terecht gaat komen!Het hart op de kaart heb ik trouwens gemaakt door te scheuren, en daarna met inkt te bewerken. Erg leuk om een keer te doen!Fijne dag, liefs,=Marit

  2. Hoi Wendy!Wat een leuk idee om de knopen op deze manier op je kaart te verwerken. Dat geeft een mooi effect.Ik vindde kleuren ook lekker fris en is inderdaad geschikt voor een geboortekaart.Liefs,Wendy

  3. Hallo Wendy,Echt een vrolijke kaart en wat een leuk idee om in plaats van een afbeelding knoopjes te gebruiken. Moet ik maar onthouden … zucht, ik zal er maar een notie van maken, want als ik al die leuke kaarten maken wil … ben ik de komende jaren wel even zoet, lol!Liefs Yolanda

Leave a Reply

