Thinking of you

Goedemiddag, deze zondag! Oeh, wat heb ik een lekker luie zondag! M’n vriend is op pad op een fotografiedagje met vrienden en ik ben lekker wat aan het lezen, freubelen, bloggen (wassen, opruimen.. 😉 en heerlijk aan het relaxen. Ik was een kaartje aan het maken met m’n nieuwe Hero stempel en had een paar kleuren gekozen en vond het wel een mooie medeleven/rouwkaart worden, dus dit er maar van gemaakt. Helaas heb je ook die kaarten soms nodig, maar nu gelukkig nog niet. Ik vind deze tekststempel erg mooi en die kleur ‘paars’ van het papier vind ik geweldig! Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Fijne zondagavond! Liefs, Wendy
===
Good afternoon, this Sunday! Oeh, I’m having the most wonderful lazy Sunday! My boyfriend is out on a photography-day with friends and I’m here nicely doing some reading, crafting, blogging (washing, cleaning up.. 😉 and wonderfully relaxing. I was making a card with my new Hero stamp and chose a few colors with it and I thought it was becoming a nice ‘with sympathy-card’, so that’s what I made of it. Unfortunately you need those as well sometimes, luckily not now, though! I like this sentiment stamp a lot and totally love the ‘purple’ color of the paper! I’m curious what you think of this card.
Happy Sunday evening! Liefs, Wendy
31 thoughts on “Thinking of you

  1. Hij is super mooi je kaart Wendy, en inderdaad die kaarten heb je ook nodig, maar ik koop ze liever, vind het niet leuk om ze te maken.Maar die van jou is super super goed gelukt.Groetjes Astrid

  2. Wat een mooie kaart. Zeker als rouwkaart prachtig maar wat mij betreft zeker ook een hele mooie kaart om zo te sturen naar iemand die een steuntje in de rug kan gebruiken.Wat betreft die airbrush… Ik heb hem nu voor 2 weken te leen en ik ben nu al verslaafd. Ik kan hem je zeker aanraden hoor!!!Helemaal geweldig. Op het copic Event zijn er workshops met de airbrush. Ga jij er ook heen?Dikke knufMarion

  3. Mooie kaartjes heb je de laatste tijd gemaakt:)Heb al een tijdje niet meer gekeken omdat ik het best wel druk heb met school enzo.. Maar ik vind ze weer helemaal super geworden. Zelf heb ik nog nooit zulke kaartjes gemaakt, omdat ik dat wel moeilijk vind, maar dees vind ik erg mooi geworden!Groetjes Miranda

  4. Hoi Wendy, wat een prachtige kaart. Heel mooi met die witte inkt. Vind het altijd moeilijk om een kaartje te maken voor dergelijke gebeurtenissen, maar deze is zeker geschikt! Groetjes Petra Postma

Leave a Reply

