Wishing you love & laughter

Hello everyone!

Yeah, finally a new card from me here… the week just flew by, almost without me noticing! Been busy with work and things at home, sports and also a new toy at home, the Apple TV (only we use it without the TV, ha ha), so I had to put all our music on it asap of course, ha ha, and we have quite a lot… so that took me some time! But I love it so much, now having all the digital music at hand in the living room!
This card is made with a new Hero Arts stamp, that I really love, I see many possibilities of using this stamp. This time as a bday-card for my Norwegian friend, hope she got it by now. I hope you like it and sorry that I haven’t been around so much this week – I will make it up! 😉
Wishing you all the best!
Hugs, Wendy
===
Hallo allemaal!
Joepie, eindelijk een nieuwe kaart van mij hier… de week is echt voorbijgevlogen, bijna zonder dat ik het door had! Ik was druk met werk en dingetjes thuis, sporten en ook met ons nieuwe speeltje thuis, de Apple TV (alleen gebruiken wij hem zonder TV, ha ha), dus ik ‘moest’ al onze muziek er op zetten natuurlijk en we hebben echt behoorlijk wat… dus dat kostte me wel wat tijd, maar ik vind het echt helemaal super! Heerlijk om alle digitale muziek gewoon zo bij de hand te hebben in de woonkamer!
Deze kaart is gemaakt met een nieuwe Hero Arts stempel, ik vind hem echt super en zie heel veel mogelijkheden om deze stempel te gebruiken. Deze keer voor een verjaardagskaart voor mijn vriendin uit Noorwegen. Ik hoop dat ze hem al ontvangen heeft. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden – sorry dat ik er niet zo veel was deze week, maar ik zal het wel weer goed maken, hoor! 😉
Liefs, Wendy
32 thoughts on “Wishing you love & laughter

  1. VROLIJK wordt ik van deze kaart! Super gaaf ingekleurd en mooi gemaakt, Wendy.Waarmee kleur jij in? Ik ben er helemaal niet goed in…Groetjes en een fijne zondag,Judith

  2. Hoi Wendy,wat een geweldig gave kaart is dit.Die stempel is echt super.Prachtig ingekleurd helemaal toppie.Ja de weken vliegen om hé, het is zo weer kerst (lol) maar eerst de zomer nog en die kan niet lang genoeg duren al is het tot kerst,Fijne week en de groetjes maar weer doei Jannie.

  3. Héél mooi Wendy! Prachtige kleuren, mijn favoriete kleuren;) Super mooie kaart, ook een leuke layout! En met deze mooie kaart is het je vergeven hoor, dat je er niet zoveel was;) des te blijer zijn we als we weer iets van je op je blog zien:)

  4. OOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMGOOOOOOODNESS! I love love love this card–those colors are perfect! Just a fun card all around:) Makes me smile! Great coloring and just a FAB card for your friend;) She will love it! Great job, Wendy!

Leave a Reply

