Birthday Balloons & Photos

Hello friend!
So lovely that you are visiting my blog! Thanks so much, always love it when you come to have a look and love the comments that you leave! Today I have a card to share where I used some of my new dies on. They are the Papertrey balloons and clouds and banner and the grass is from MFT. I loved making grass and clouds of felt, feels lovely and fluffy, hi hi. I’m curious what you think of it. I also just uploaded the photos of our vacation in the Algarve in Portugal to my website (www.hutjens.nl/wendy). If you are curious, you can have a look HERE. Wishing you all the best! Hope your week started out good.
Hugs, Wendy

Hello friend!
Zo leuk dat je m’n blog komt bezoeken! Heel erg bedankt, ik vind het altijd leuk als je langs komt en ik ben gek op de opmerkingen die achter gelaten worden! Vandaag heb ik een kaart voor je waar ik mijn nieuwe stansjes voor gebruikt heb. Het zijn ballonnen, wolkjes en een banner van Papertrey en het gras is van MFT. Ik vond het super leuk om gras en wolkjes van vilt te maken, zo lekker aaibaar, hi hi. Ik ben benieuwd wat je er van vindt. Ik heb net ook de foto’s van m’n vakantie naar de Algarve in Portugal op m’n website gezet (www.hutjens.nl.wendy). Als je het leuk vindt, dan kun je HIER even gaan kijken. Ik hoop dat je week goed begonnen is en ik wens je natuurlijk nog fijne dagen!
Liefs, Wendy

25 thoughts on “Birthday Balloons & Photos

  1. Hallo Wendy,Ik heb net jullie prachtige (!) vakantiefoto's bewonderd. Heerlijk, zo een zonvakantie in februari, ook al was het voor de swimmingpool a bit to cold (-;Je kaartje is zo licht, daar wordt je vrolijk van. Leuk met de vilten accenten!Fijne avond, groetjes Judith

  2. En of ie aaibaar is 😉 Heb ook even naar je prachtige foto's gekeken die je gemaakt hebt op vakantie, wauw wat een paradijslijk oord … ik ben jaloers ;)groetjes,Sonja

  3. Hoi WendyYour card looks amazing! I love the hot air balloons & the felt clouds & grass.And, I love the photos of your recent holiday in Portugal. Absolutely beautiful!! Wish I was there too.Take care. Hugs, Kary

  4. Hey Wendy,wat een toffe kaart, zo creatief met die vilten wolken. Je foto's zijn ook super, die zou je zo in een reisboek kunnen publiceren, echt knap. Het is daar echt wel geweldig mooi he.Nog een fijne week! Ik zit hier alweer te snuffen, waar blijft de lente en de zon?Knuffels,Lins

  5. He Wendy!Wat een heerlijk vrolijk kaartje weer! Ik vind dat tekst zo op de label heel gaaf, springt er echt uit. En dat vilt geeft een heel leuk effect hoor.Ik ga nu even je vakantiefoto's bekijken…Liefs,Wendy

  6. Hi Wendy honey! The day job has been keeping me busy too – haven't had the time to visit all my best bloggy mates!This is such a cool card – luuurve those clouds!!

Leave a Reply

