Papertrey May Blog Hop Challenge

Well, hello there!! I decided to join in for the Papertrey Ink May Blog Hop Challenge! I had so much fun last month, and this month the theme is flowers and that could easily be my favorite theme in stamping, so I just had to join! I am always very, very much inspired by the cards that Dawn McVey creates! She really knows how to create gorgeous layers in cards and I would really love to get the hang of that myself, but it’s difficult to really get the result I would like, so I now CASed a card from Dawn and this is the result! I love the yellow and brown and white combo and I just received my Background Basics: Retro set, so had to use that, of course and I love this flower set with text inside the flower! Do check out Dawn’s fabulous blog, she’s a true inspiration and hope you like the card that I made! Wishing you a evening and rest of the week!
Hugs, Wendy

Well, hello there! Ik heb besloten mee te doen met de Papertrey Ink May Blog Hop Challenge! Ik vond het zo ontzettend leuk de vorige maand en deze maand is het thema bloemen en dat zou best wel eens mijn favoriete thema in stempels kunnen zijn, dus moest ik wel mee doen! Ik raak altijd ontzettend geïnspireerd door de kaarten van Dawn McVey! Zij weet zo goed hoe je mooie lagen in je kaarten moet aanbrengen en het lijkt me geweldig dat ook te kunnen, maar op de een of andere manier wordt het niet vaak wat ik in gedachten had, daarom heb ik nu een kaart van Dawn geCASed en dit is het resultaat! Ik ben gek op het geel met bruin en wit en ik had net deze Background Basics: Retro set binnen, dus die moest ik wel gebruiken en deze bloemenset met tekst er in, vind ik zo ontzettend leuk! Ga vooral ook eens kijken op Dawn haar geweldige blog, ze is een ware inspiratie en ik hoop dat je ook mijn kaart leuk vindt! Ik wens je nog een hele fijne avond en rest van de week!
Liefs, Wendy

63 thoughts on “Papertrey May Blog Hop Challenge

  1. Jij gek op bloemen stempels? Dat was me nog niet duidelijk, haha! Erg leuk kaartje geworden. Vrolijk met dat geel! Hopelijk heb je er succes mee! Groetjes Petra Postma

  2. Geel, bruin en wit, ik zou er niet opkomen maar jij wel! En met een geweldig leuk resultaat. Jullie hebben het leuk gehad hè bij Judith?!

  3. Ha Wendy,Wat een supermooie kaart! De kleurenmcombi is geniaal, en leuk al die laagjes! Erg mooi!Fijn weekend, veel plezier in de zoo!Liefs,Marit

Leave a Reply

