Happy new baby & FWF

Hi there!! How are y’all doing? I’m doing very well, I’m enjoying a relaxing day and will be going around the blogs in a few minutes. I always love that! Thanks for all your lovely comments on my last post, makes me happy to read you are also enjoying this hobby and the blogging around it so much! Today I’m joining in again with Unity’s Friends With Flair. With this baby card today. I looove these cute animal stamps. It’s actually one stamps with three animals on it and I colored them separately with Memento markers and then stamped them. Very nice to do. These colors (plus turquoise) could be my fave colors!! What do you think? Like the colors? What are your favorite colors? I hope you are enjoying the day and I wish you a very wonderful weekend!!
Hugs, Wendy

Hi there! Hoe is ‘ie? Met mij gaat het erg goed, ik ben lekker van een heerlijk relaxed dagje aan het genieten en ga zometeen lekker alle blogjes langs. Super vind ik dat! Bedankt voor jullie leuke reacties op m’n vorige bericht, maakt me blij te lezen dat jullie ook zo van deze hobby en het bloggen er om heen genieten! Vandaag doe ik weer mee met Unity’s Friends With Flair. Met dit baby kaartje vandaag. Ik vind deze lieve dieren stempel echt te gek. Het is eigenlijk een stempel met drie diertjes en ik heb ze allemaal apart gekleurd met Memento markers en toen gestempeld. Leuk om te doen. Deze kleuren (plus turquoise) zijn denk ik wel mijn lievelingskleuren!! Wat vind jij er van? Vind je zo ook mooi? Wat zijn jouw favoriete kleuren? Ik hoop dat jullie ook lekker van de dag aan het genieten zijn en ik wens je vast een heerlijk weekend!!
Liefs, Wendy
50 thoughts on “Happy new baby & FWF

  1. Wat een schattig babykaartje Wendy! Mooie kleuren inderdaad ;), mijn favo-kleuren voor kaartjes zijn denk ik, zachtroze, mintgroen en lila. Maar eigenlijk is er niet 1 kleur waarvan ik zeg, dat vind ik helemaal niks. Geel vind ik wel moeilijk.groetjes, Anita

  2. Hi dear Wendy! Yes, it's so fun to be participating together in FWF. Haha.. I'm not sure abt winning, I'm never lucky that way somehow ;)Your card is so sweet! I love the images, and the colour combo is lovely. Have a happy day!! {hugs}

  3. Ja erg lief het stempeltje, kaartje ook!! Deze kleuren vind ik ook erg mooi! Maar mijn favoriete kleuren zijn toch wel de watertinten en rood en roze vind ik ook leuk op kaarten te gebruiken. Heb altijd meer moeite met oranje en geel, maar ook die kleuren kunnen soms heel mooi zijn!Groetjes Cornelie

  4. Wat een schatje, dit zijn natuurlijk prachtige stempeltjes voor een babykaart!Ik heb niet echt favoriete kleuren, kan met alles wel uit de voeten, maar bij layouts grijp ik toch wel bijna altijd naar een witte achtergrond en mijn kaarten hebben ook vaak wit erbij. Wat eigenlijk geen kleur is ;)Fijn weekend, Wendy!Groetjes, Marjan

  5. Je kaartje is mooi en fris Wendy! Leuk dat je niet de traditionele babykleuren gebruikt. Ik betrap mezelf erop dat ik dikwijls naar donkere kleuren neem. Ik vind dat wel leuk staan met een fel tintje erbij!LiefsChristine

  6. leuk leuk leuk leuk leuk! Super leuk! Mijn favoriete kleuren, hm, ik denk broken china haha en paars vind ik ook mooi maar diep rood is ook mooi, ik vind eigenlijk veel kleuren mooi. Ik wens jou ook een fijn weekend toe!

  7. Hoi Wendy!Hopelijk heb je heerlijk van je dagje genoten! En nu weekend….Je kaart is erg leuk, wat een schattioge diertjes en die kleurencombi vind ik top! Mijn favoriete kleuren zijn denk ik alles wat meisjesachtig is haha. Roze, paars, oranje maar ook olijfgroen vind ik prachtig.Liefs,MaritPs. gaan we nog naar de knotsgekke kaartendagen? Kreeg er vandaag een flyertje van….

  8. Ach wat een schattige stempeltjes. Ik vind de kleurtjes ook zo lief en perfect voor een babykaartje. De stempels ook hoor :)Ik vind het knap dat je zoveel verschillende technieken op je blog laat zien. Iedere kaart is weer anders en het zijn stuk voor stuk juweeltjes!Mijn favoriete kleur is blauw. En alle neutrale tinten :)Hopelijk heb je lekker genoten vandaag; maak er een leuk weekend van!Liefs en groetjes,Stella

  9. Hallo Wendy,Ook nog even een krabbeltje van mij, voor ik mijn bed induik (oeps al weer zo laat…)Met dit schattige kaartje maak je de ouders vast blij. Heel lief, die babydiertjes op een rij! Als of ze in de wacht staan om de kleine nieuwe baby te mogen bekijken (-;Tot mijn favoriete kleuren behoren wit (al is dat er geen) lime groen, turquoise…Ik wens jullie een gezellige zaterdag!Welterusten-en-goede-morgen-groetjes,Judith

Leave a Reply

