Wish upon a star

Hi! It’s a lovely day here! Hope with you as well! Are you enjoying the weekend? I know I am! I made a starry card this morning and it was sooo much fun to make! It’s for the Papertrey Ink Make It Mondays Challenge #26 and you had to make decreasing apertures and immediately these stars came to my mind. Love them! The stamp is on the inside and I stamped with glue and then added glitter, which you can hopefully see on the second photo. Hope you like it! I’m looking forward to this evening. Going to eat Greek with a friend and then we’re going to see Harry Potter, the final movie. I’m very curious for it! Wishing you all a wonderful weekend!
Hugs, Wendy
Hoi! Het is een lekkere dag hier! Ik hoop bij jullie ook! Ben je van het weekend aan het genieten? Ik zeker wel! Ik heb vanmorgen een sterren kaart gemaakt en dat was zooo leuk om te doen! Het is voor de Papertrey Ink Make It Mondays Challenge #26 en je moest terugwijkende vensters maken en ik dacht meteen aan deze sterren. Ze zijn zo super! De stempel zit binnenin en ik heb hem met lijm gestempeld en toen glitter er op, wat je hopelijk kunt zien op de tweede foto. Ik hoop dat je hem leuk vindt! Ik heb erge zin in vanavond. Eerst Grieks eten bij een vriendin en dan gaan we naar de nieuwste Harry Potter! Ik ben erg benieuwd! Ik wens jullie nog een heerlijk weekend! Oh, en kijk hier eens bij de stempels en stansjes die ik te koop heb, misschien zit er wat voor je bij!
Liefs, Wendy
32 thoughts on “Wish upon a star

  1. Wat een geweldig mooi kaartje weer Wendy! Mooie kleurencombi en leuke sprankelende ster :)Wij zijn afgelopen donderdag naar Harry Potter geweest, ik vond het een mooie afsluiting. Veel plezier vanavond!!groetjes, Anita

  2. Hi Wendy! I love how pretty this card is, and very effective. The star is lovely. And I like the embossing on the pink card front too. Great job! Hugs, Kary

  3. Prachtige kaart Wendy, ik vind deze sterren geweldig mooi, leuk gedaan met die glitter. Dat maakt het echt af. Harry Potter is echt super, ben je ook zo'n fan? Mijn dochtertje van 5 kent alles van Harry Potter van voor naar achter en terug. Super om zoiets te delen :-)Vele groetjes,Lins

  4. hallo wendy,bedankt voor je reactie bij mijn creatie.Om te antwoorden op uw vraag, nee, ze had het ook niet door als ze het koffertje kreeg. Ik heb het haar moeten zeggen. En dan pas zag ze het. Goed hé, om zo incognito te werken?groetjes karin

  5. Ha Wendy!Ik ben helemaal weg van deze kaart! De kleuren, die glitterster, erg mooi! Nu snap ik ook de glitters op je verlanglijstje haha. Heb je dat met zo'n glue pad gestempeld?Liefs,Marit

Leave a Reply

