You color my world – part two!

Good morning! I’m here today to show you the other card that I made for the Papertrey Make It Monday Challenge #29. I had so much fun using my Copics this way that I couldn’t stop, ha ha! I used a different technique this time, hope that qualifies as well, it’s freestyle, right? ;-D I used the pointilism technique. Love that in paintings and it was so much fun to use it. I made this card for my dear Pim, he colors my world! Love this sentiment and again the wonderful pencil! I’m curious what you think of it! All the best!
Hugs, Wendy

Goedemorgen! Ik ben er vandaag weer om je de tweede kaart te laten zien, die ik heb gemaakt voor de Papertrey Make It Mondays Challenge #29. Het was zo leuk om m’n Copics zo te gebruiken, dat ik niet kon stoppen, ha ha! Ik heb deze keer een andere techniek gebruikt, een pointilisme techniek. Ik vind dat erg mooi in schilderijen en het was super leuk om te doen. Ik hoop dat dit ook mag voor de challenge, is wel freestyle, toch? ;-D Ik heb deze kaart gemaakt voor m’n lieve Pim, hij kleurt mijn wereld! Ik vind deze tekst zo mooi en ook natuurlijk weer het leuke potloodje! Ik ben benieuwd wat je er van vindt! Fijne dag!
Liefs, Wendy
24 thoughts on “You color my world – part two!

  1. Ow, deze vind ik nog leuker dan de vorige! Daar was Pim vast blij mee! Laatst stond er in de craftstamper een heel leuke kaart waar ze ook pointillisme in gebruikten, ik zal het artikel voor je opzoeken.Ik heb gisteren toevallig ook een kaartje gemaakt met deze tekstempel erop, hij is zo leuk!Liefs,Marit

  2. Ook deze vind ik helemaal SUPER!!En ja, dat kikkertje is leuk hè? Kreeg ik van mijn vriendin die het uit Amerika meenam voor me. ik heb er inderdaad een kaart mee gemaakt, maat al langer geleden, staat bij de diavoorstelling.Groetjes, Marjan

  3. Well! I am now your new follower – had to come see your card for Lucy's rainbow challenge, and everything I've seen makes me want to see everything else you make 🙂 Pointillism is one of my favourite techniques to look at, and now maybe I should give it a try too.

Leave a Reply

