Blue stork

Hello! Hope you are enjoying the weekend! I have this card for you today that I made yesterday for my neighbors, who had a baby this week. I thought this stork would be perfect to use the faux watercoloring technique from the Papertrey Make It Mondays Challenge #36. I stamped the stork and the baby in blue on kraft and then colored them in with the same ink and a waterpencil. Fun to do and it gave me just the retro blueish look that I wanted. Hope they will like it, we’ll put it in their mailbox in just a minute. And I’m curious what you think as well! Wishing you a lovely rest of the Sunday!
Hugs, Wendy
Hallo! Ik hoop dat je lekker van het weekend aan het genieten bent! Vandaag heb ik dit kaartje voor je, dat ik gisteren heb gemaakt voor mijn buren, die deze week een babytje hebben gekregen. Ik dacht dat deze ooievaar perfect zou zijn voor de Papertrey Make It Mondays Challenge #36, waarbij je ‘nep’ waterverf moet gebruiken. Ik heb de ooievaar met blauw op kraft gestempeld en dan met dezelfde inkt en een waterpenseel ingekleurd. Erg leuk om te doen en het gaf net een beetje die retro blauwe look die ik wou hiervoor. Ik hoop dat ze hem leuk vinden, we stoppen hem zo in de brievenbus. En ik ben ook benieuwd naar wat jij er van vindt! Ik wens je nog een heerlijke zondag verder!
Liefs, Wendy
31 thoughts on “Blue stork

  1. Een heel mooi kaartje en leuk idee met de krant als achtergrond om de geboorte aan te kondigen. De kleuren zijn ook goed gekozen en de ruitjes maken het geheel schattig.Nog een fijne dag,Sonja

  2. Gefeliciteerd met jebuurjongetje Wen, hoop dat ie jullie niet uit je slaap houdt;-)!Je kaart is super, erg leuk die ooievaar en de krant erachter, heel toepasselijk!Liefs,Marit

  3. Is The Daily News een stempel? Super mooi kaartje, Wendy!Als ik die zou krijgen als versgebakken ouder, zou ik de maker een beschuitje extra aanbieden (hihi, maar wel serieus mooi!)

  4. I love that newsprint stamp–and that blue stork is PERFECT for your neighbors! I love that you sent this in the mail and they are your neighbors;) I just sent Trav a card–and he's my husband/same house! 🙂 LOL! They will def. cherish this card! Congrats to them! Give their baby boy lots of hugs from me:)

Leave a Reply

