Papertrey October Blog Hop Challenge

Hello! How are you? I hope all is well! Today autumn is really showing here, so when I saw the inspiration photo for this months Papertrey Blog Hop (see below) I really had inspiration to join in. I have a gorgeous orange-colored-leaves-tree in front of my window, so I really wanted to make an orange felt leaf for this. Worked out pretty much the way I wanted. Then I saw this week’s Papertrey Make It Mondays Challenge #38 and I thought that would be a perfect technique for the card I had in mind! So I used my woodgrain impression plate and my brayer with green ink and made this background. I loved trying this technique! It looks great, I think! What do you think? Do have a look at the video if you’re curious! Wishing you a lovely day today!
Hugs, Wendy
Hallo! Hoe gaat het met je? Hopelijk alles goed! Vandaag zie je echt dat het al weer herfst is, dus toen ik kreeg gelijk inspiratie toen ik de foto zag voor de Papertrey Blog Hop van deze maand (zie hier onder). Er staat een prachtige boom voor m’n raam met oranje gekleurde bladeren, dus ik wou graag een mooi oranje vilten blad maken. Het is wel behoorlijk geworden wat ik in gedachten had, gelukkig. Toen zag ik de Papertrey Make It Mondays Challenge #38 van deze week en bedacht ik dat deze techniek ook perfect zou zijn voor deze kaart! Dus heb ik mijn woodgrain impression plate en m’n brayer gepakt en met groene inkt deze achtergrond gemaakt. Ik vond het super om deze techniek te gebruiken! Ik vind het er super uit zien! Wat vind jij? Kijk vooral eens bij de video als je nieuwsgierig bent. Ik wens je nog een fijne avond verder!
Liefs, Wendy
57 thoughts on “Papertrey October Blog Hop Challenge

  1. Ja, dit is een leuke techniek en jij hebt 'm mooi toegepast! En er natuurlijk weer een leuk kaartje van gemaakt;) Eigenlijk pas jij ook wel goed thuis in het rijtje van het designteam van Papertrey;)

  2. Nou Wendy, je kaartje is herfst-kleuren-achtig-mooi! Ik vind dat Bianca gelijk heeft: jij moet gewoon in het designteam van PTI!Zullen we stemmen (-:Groetjes, Judith

Leave a Reply

