Hi!

Hi! I’ve got a lot of fishes for you today! 😀 Oh, I had so much fun making all these!! I made this card with the Paper Smooches SPARKS challenge inspiration photo in mind (see below). Didn’t have any apples and they turned into fishes, hi hi. I sooo love my new Paper Smooches Stamps! Have you enjoyed your weekend? Today we went to the Dutch starter of the Dakar Rally. Pim’s work sponsors that and also a team. It’s not totally my thing, but it was fun and spectacular to see! And now I’m typing this message, while watching the show So You Think You Can Dance and messaging about it with my cousin, hi hi. Love that! What did you do? I wish you a lovely Sunday evening and a fabulous start of the week!
Hugs, Wendy
Hi! Ik heb een heleboel visjes voor je vandaag! 😀 Oh, ik had zo veel lol om deze allemaal te maken!! Ik heb deze kaart gemaakt met de Paper Smooches SPARKS Challenge foto als inspiratie (zie hier onder). Ik had geen appels en deze zijn veranderd in visjes, hi hi. Ik ben zooo gek op mijn nieuwe Paper Smooches stempels! Heb je van het weekend genoten? Vandaag zijn wij naar de pre-proloog van de Dakar Rally geweest. Pim’s werk sponsort dat en ook een team. Is normaal niet echt mijn ding, maar was leuk en spectaculair om een keer mee te maken! En nu ben ik dit aan het typen, terwijl ik So You Think You Can Dance aan het kijken ben en daarover aan het Whatsapp-en met m’n nicht, hi hi. Zo leuk! Wat heb jij gedaan? Ik wens je nog een fijne zondagavond en een geweldige start van de week!
Liefs, Wendy
40 thoughts on “Hi!

  1. Hi Wendy,Leuke blog heb je. Ik ben Christine uit België. Ik ben sinds een paar maanden uiterst gefascineerd door scrapbooking.Ik schuim heel het internet af om inspiratie en kennis op te doen. Er zijn oveel technieken dat ik me soms wel een beetje verloren voel.Ik ben alvast begonnen met het zelf maken van wenskaarten en ben nu bezig met de kerstkaarten: knippen, plakken, stempelen en 3D en ponsfiguurtjes. En het resultaat mag er wel zijn.Ik wens je en prettige week met veel inspiratie.Christine.

  2. Oh, wat een leuke visjes en een superkaart! We moeten echt snel een dagje plannen, dan kan ik deze stempel ook eens vasthouden hihi!Klinkt als een leuke dag voor jullie! Wij hebben lekker een dagje thuis helemaal niks gedaan…nou niks, bijna niks, ik heb een kaart gemaakt en de boys hebben in de tuin gewerkt! En nu duik ik m'n bedje in want morgenochtend vroeg staat de schilder op de stoep! Jij veel plezier in Adam!Liefs,Marit

  3. Superleuke kaart en mooi al die visjes,gisteren een beetje aan het rommelen geweest en mijn borduurwerkje verwerkt op een wandhanger en gisteravond natuurlijk So You Think You Can Dance kijken.groetjes Gea

  4. Wat een geweldige eigen interpetatie heb je hie weer aangegeven! Ik moest gelijk aan die kaarten van Hallmark denken, dat h=er zo'n haai voorbij zwemt en dan Haai, zegt, maar goed. Ik vind h'm ook te gek, hij heeft humor! Ben ik ook nog gek op visjes, wat wil je nog meer!Wij hebben zondag ook lekker rustig aan gedaan, en zeker So You Think… gekeken!!Fijne dag!Groetjes Cornelie

  5. Ja hoor, weer een glimlach n.a.v. jouw kaart, dat gebeurt me vaak als ik jouw blog open. Ik ben echt weg van deze kaart! Heeeeeel erg gaaf, Wendy!! Die leuke visjes in combinatie met de mooie achtergrond!Groetjes, Marjan

  6. wauw; wat een grappige kaart, je krijgt er echt een smile van op je gezicht.En vond je dat ook niet ergerlijk dat de stroompanne voor 20 min was met So you think you can dance?Ik heb me dood geërgerd. groetjes karin

  7. Hi Wendy! This is a wonderful card!! I love the beautiful blue embossed background and the fishes are all so adorable. This definitely one of my favourite cards of yours! Really LOVE it!! Have a wonderful week ahead! {hugs}

  8. Jij besteed je weekend goed zeg :)haha!! Leuk om te lezen en je kaart; mooi strak design en die visjes; ge-wel-dig. Hoe krijg je het toch altijd weer voor elkaar; wow!Groetjes,Stella

  9. I LOOOOOOOOOVE your take on this challenge! Great use of the colors–they match perfectly! LOVE! ANd I LOVE that you used the fish and the fun sentiment! FAB FAB FAB:) THANKS so much for joining in the fun and playing along with us over at the Paper Smooches SPARKS challenge! LOVE!

  10. Ik vind em geweldig! Wat een onwijs leuke visjes en wat een super lay-out. Gaaf ook die achtergrond.Ook je vorige twee kaarten zijn weer geweldig in de onvervalste Wendy-stijl. Mooie spullen van PTI zie ik! TOP!Liefs, Jose

  11. haha ge wel dig! Wat een geweldig leuke kaart!! Als iemand ziek is of depri moet je deze kaart sturen, dat heeft meer effect dan tig opkikker-kikkers bij elkaar! 🙂 En wow, naar de pre-proloog van dakar, lijkt me best indrukwekkend!

  12. Eeek, how cute is this?! Love the embossed waves (please tell me how you did it)! You are amazing, Wendy! When I tell Chris about you going to see the start of Dakar, he's going to be SOOO envious. Lucky you! Hope it was awesome. 😀

Leave a Reply

