Eskimo Hugs

Hi there!
Ha, I really felt like coloring a lovely image with my Copics, so I grabbed my cosy eskimo-stamp and made this christmas card with it. I thought this striped paper had a bit of an eskim feeling, hi hi. And who doesn’t like a cosy eskimo-hug?! 😉 I’m curious what you think! Wishing you all the best!
Love, Wendy
This card was made to join in for the challenge of One Crazy Stamper.
===
Hallo daar!
Zo, ik had zin om weer eens lekker een afbeelding in te kleuren met m’n Copics, dus heb ik mijn gezellige eskimo-stempel tevoorschijn gepakt en er deze kerstkaart mee gemaakt. Dit streepjespapier vond ik wel wat eskimo-igs hebben, hi hi. En wie houdt er nou niet van zo’n gezellige eskimo-knuffel?! 😉 Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Liefs, Wendy

36 thoughts on “Eskimo Hugs

  1. Prachtig ingekleurd en inderdaad, het papier past er perfect bij! Ik heb na de 'klassieke' tags ook wel weer zin in kleuren:) ik denk dat ik zondag maar weer eens gauw de copics en de potloden tevoorschijn haal.

  2. Wat een leuke kaart, en inderdaad echte eskimo kleuren. Ben het helemaal met je eens hoor.Dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog.Ook ik ben begin dit jaar in begonnen met kaarten maken. Kom uit het scrappen vandaan… en sindsdien verslaafd… zou het leuk vinden op je op het event in het echie te ontmoeten.Lieve groetjesMarion

  3. I love this image from Mo!! You did a great job on your coloring and layout! I think it's great: )Thanks for joining our very first challenge at One Crazy Stamper!Hugs~Dana

Leave a comment